Jelenlegi állapot
Nem jelentkeztél
Ár
39900 HUF
Kezdj hozzá

Konverzió mérés, mérőkódok elhelyezése Google Tag Managerrel

Az online marketing alapja a pontos mérés. Google Tag Manager használata nélkül a sokféle mérőkód megfelelő beillesztése meglehetősen nehéz és összetett folyamat lenne. A külön-külön kódbeépítések korszaka már rég lejárt. A sok külön mérőkód mind lassítja a weboldal betöltését és romolhat a felhasználói élmény.

Tanfolyamunk lépésről lépésre megmutatja a használatát, így a napi munkádat meggyorsítja és leegyszerűsíti.

A webhelybe ma már csak egyetlen kód kerül: a GTM, a Google Tag Manager. Ha ez jó helyen van és megfelelően beállítva, akkor elképesztően sok dolgot meg lehet vele tenni programozói tudás nélkül.

Mire jó a Tag Manager, magyarul Címkekezelő?

A Tag Manager támogatja és integrálja az összes Google termék és más alkalmazások címkéit.
A Tag Manager az egyetlen mérőkód amit be kell építeni a weblapba, onnantól kezdve egy online felületen, kényelmesen kezelheted a szükséges kódokat a weblap további változtatása nélkül.
Te állíthatod be gyorsan és egyszerűen, így nem kell várnod senkire sem.
Tagmanager oktatás után magad is be tudsz tenni mérőkódokat:

  • Google Analytics 4 konverzió mérések
  • Facebook alap pixel
  • Facebook konverzió mérések
  • Google Ads konverzió mérés
  • Google Ads remarketing
  • Űrlap konverzió mérése köszönő oldal nélkül
  • Telefonszámra, E-mail címre kattintás mérése
  • Ingyenes chat beépítése
  • Speciális aktiválási szabályok a speciális mérésekhez

A Tag Manager tanfolyam végére önálló és magabiztos leszel

A mérőkódokat percek alatt könnyen be tudod építeni a weblapba anélkül, hogy a weblap forráskódját módosítani, vagy a webmesterrel kellene hosszan levelezni.

A Tag Manager pontos beállításával sokkal magasabb szintre léptetheti a tudásod, jobban megérted mi történik, optimalizálhatod a kampányaid, így akár magasabb megtérülésekkel számolhatsz.

Azt is elmondom, mit érdemes mérni és mit felesleges

Konkrét példákon keresztül mutatok be mindent és tippeket is adok, hogy mit és hogyan érdemes mérni 1-1 marketing kampány esetében a weboldalon.
Ez nem egy többszázórás, unalmas képzés. Kizárólag a lényeget adom át, gyakorlatias módon.

Tag Manager kurzusunk a haladó online marketing oktatás egyik legfontosabb része

Részvételi feltételek:

A tananyag megértéséhez fontos a Google Ads, Google Analytics, és Facebook Ads alapjainak ismerete.

Miért válaszd a Tagmanager oktatásunkat?

Ez nem egy hagyományos, frontális oktatás, ahol az oktató beszél, a hallgató jegyzetel.
Gyakorlati módon közelítjük meg: mindenki a saját Tagmanager fiókjában fog dolgozni, mivel online képzés lesz. 
Nem kell megkérned az oktatót, hogy ismételje meg az ellhangzottakat, mert bármikor visszatekerheted a videót.

A részvételeddel a legfrissebb tudást kapod, sőt utána is, folyamatosan képben leszel mivel frissíteni fogom a képzés anyagát.

A képzés megvásárlásával 12 hónapig férhetsz hozzá a tananyagokhoz.

Tagja lehetsz a zárt csoportomnak, ahol olyan hasznos infókat fogok megosztani, amit publikusan nem osztok meg más felületeken.

Szeretnéd tudni mire számíthatsz?
Az oktató anyag első leckéit ingyenesen megtekintheted: 

Oktatód: Várkondi László, a Toptarget Marketing Ügynökség tulajdonosa

Alapos, jó stílusú online marketing oktatásai nyomán már több százan sajátították el azt a megoldásorientált szemléletet, amely a folyamatosan változó világban sikerre visz.

Online marketinggel gyakorlatilag a szakma indulása óta (2005) foglalkozik, ez nagyjából 15 év tapasztalatot jelent. Kereskedelmi szakemberként és weboldal programozóként nagyon erős technikai hátteret biztosít, amire a PPC, a webanalitika, a keresőmarketing és a SEO épül.

Ügynöksége a Toptarget Marketing Kft. Hivatalos Google Partner, így évről évre ügyfeleit százmilliós forgalmak elérésében segíti.

Average Review Score:
★★★★★

You must log in and have started this képzés to submit a review.

Képzés tartalom

Összes kiniytása
Lecke tartalom
0% befejezve 0/1 lépés