Konverzió mérés, mérőkódok elhelyezése Google Tag Managerrel
Az online marketing alapja a pontos mérés. Google Tag Manager használata nélkül a sokféle mérőkód megfelelő beillesztése meglehetősen nehéz és összetett folyamat lenne. A külön-külön kódbeépítések korszaka már rég lejárt. A sok külön mérőkód mind lassítja a weboldal betöltését és romolhat a felhasználói élmény.
Tanfolyamunk lépésről lépésre megmutatja a használatát, így a napi munkádat meggyorsítja és leegyszerűsíti.
A webhelybe ma már csak egyetlen kód kerül: a GTM, a Google Tag Manager. Ha ez jó helyen van és megfelelően beállítva, akkor elképesztően sok dolgot meg lehet vele tenni programozói tudás nélkül.
Mire jó a Tag Manager, magyarul Címkekezelő?
A Tag Manager támogatja és integrálja az összes Google termék és más alkalmazások címkéit.
A Tag Manager az egyetlen mérőkód amit be kell építeni a weblapba, onnantól kezdve egy online felületen, kényelmesen kezelheted a szükséges kódokat a weblap további változtatása nélkül.
Te állíthatod be gyorsan és egyszerűen, így nem kell várnod senkire sem.
Tagmanager oktatás után magad is be tudsz tenni mérőkódokat:
- Google Analytics 4 konverzió mérések
- Facebook alap pixel
- Facebook konverzió mérések
- Google Ads konverzió mérés
- Google Ads remarketing
- Űrlap konverzió mérése köszönő oldal nélkül
- Telefonszámra, E-mail címre kattintás mérése
- Ingyenes chat beépítése
- Speciális aktiválási szabályok a speciális mérésekhez
A Tag Manager tanfolyam végére önálló és magabiztos leszel
A mérőkódokat percek alatt könnyen be tudod építeni a weblapba anélkül, hogy a weblap forráskódját módosítani, vagy a webmesterrel kellene hosszan levelezni.
A Tag Manager pontos beállításával sokkal magasabb szintre léptetheti a tudásod, jobban megérted mi történik, optimalizálhatod a kampányaid, így akár magasabb megtérülésekkel számolhatsz.
Azt is elmondom, mit érdemes mérni és mit felesleges
Konkrét példákon keresztül mutatok be mindent és tippeket is adok, hogy mit és hogyan érdemes mérni 1-1 marketing kampány esetében a weboldalon.
Ez nem egy többszázórás, unalmas képzés. Kizárólag a lényeget adom át, gyakorlatias módon.
Tag Manager kurzusunk a haladó online marketing oktatás egyik legfontosabb része
Részvételi feltételek:
A tananyag megértéséhez fontos a Google Ads, Google Analytics, és Facebook Ads alapjainak ismerete.
Miért válaszd a Tagmanager oktatásunkat?
Ez nem egy hagyományos, frontális oktatás, ahol az oktató beszél, a hallgató jegyzetel.
Gyakorlati módon közelítjük meg: mindenki a saját Tagmanager fiókjában fog dolgozni, mivel online képzés lesz.
Nem kell megkérned az oktatót, hogy ismételje meg az ellhangzottakat, mert bármikor visszatekerheted a videót.
A részvételeddel a legfrissebb tudást kapod, sőt utána is, folyamatosan képben leszel mivel frissíteni fogom a képzés anyagát.
A képzés megvásárlásával 12 hónapig férhetsz hozzá a tananyagokhoz.
Tagja lehetsz a zárt csoportomnak, ahol olyan hasznos infókat fogok megosztani, amit publikusan nem osztok meg más felületeken.
Szeretnéd tudni mire számíthatsz?
Az oktató anyag első leckéit ingyenesen megtekintheted:
Oktatód: Várkondi László, a Toptarget Marketing Ügynökség tulajdonosa
Alapos, jó stílusú online marketing oktatásai nyomán már több százan sajátították el azt a megoldásorientált szemléletet, amely a folyamatosan változó világban sikerre visz.
Online marketinggel gyakorlatilag a szakma indulása óta (2005) foglalkozik, ez nagyjából 15 év tapasztalatot jelent. Kereskedelmi szakemberként és weboldal programozóként nagyon erős technikai hátteret biztosít, amire a PPC, a webanalitika, a keresőmarketing és a SEO épül.
Ügynöksége a Toptarget Marketing Kft. Hivatalos Google Partner, így évről évre ügyfeleit százmilliós forgalmak elérésében segíti.
You must log in and have started this képzés to submit a review.