Jelenlegi állapot
Nem jelentkeztél
Ár
29 900,00 Ft
Kezdj hozzá

Bár számos professzionális megoldás létezik a Google Consent v2 implementálására, szinte mindegyik havi díjas megoldás.
Minél több látogató van az oldaladon és/vagy minél több aloldal annál magasabb havi díjat kell fizetni a szolgáltatásért.

Ennek megoldására elkészítettem a saját szoftveremet a Google fejlesztői dokumentáció alapján, amit azóta több weblapon sikeresen teszteltem. Tehát ez nem egy képzés, hanem egy szoftver, aminek a beépítését és tesztelését is bemutatom (videókon).

Előnyök:

  • A mellékelt Google Consent szoftver havidíj és további korlátok nélkül használható!
  • Minden tekintetben megfelel az új Google Consent v2 szabványnak
  • Csak minimális fejlesztői tudás kell a beépítéshez
  • Bármilyen weblapba beépíthető (de fontos, hogy módosítani tudjuk a weblap sablonját)
  • Nyílt forráskód: tetszés szerint módosíthatóak a színek, szövegek és minden más
  • Oktatóvideók mutatják a beépítés és a tesztelés folyamatát

Gyakori kérdések:

Végez szkennelést a szoftver?
– Nem, de nincs is szükség rá, mert a GTM felületén minden mérőkódhoz be tudjuk állítani a szükséges elfogadást. Miért nincs rá szükség? Azért mert a weblap működéséhez szükséges sütikre nem kell engedélyt kérni a felhasználóktól, csak a mérőkódok tartalmaznak 3rd party cookie-kat, amit GTM-en keresztül tudunk irányítani. Az egyik oktatóvideón ezt is részletesen bemutatom.

Hány weblaphoz használhatom a szoftvert?
– Kosárba rakáskor kiválaszthatod a licensz típusát, ez határozza meg, hogy hány weblapon lehet használni.

Az én weblapomon is működni fog?
Működéséből kifolyóan az esetek 100%-ban működik bármilyen weboldalon, ahol a mérőkódok Google Tag Manageren keresztül vannak beépítve. Kizárólag akkor lehet gond, ha a weboldalon javascript hibák vannak, mert az megállítja a működését, vagy hibás működést idéz elő.

A Google Tag Managerben minden új mérőkód egy új cimke, ezekkel kapcsolatos elfogadást és korlátozást is a GTM felületén lehet beállítani. Google Analytics és Google Ads esetén ez automatikus, de pl Facebook esetén manuálisan be kell állítani, hogy akkor aktiválódhat a cimke ha ad_storage és ad_personalization engedélyt kapott. A szoftverhez kapcsolódó videókon ezt pontosan bemutatom hogyan kell.

Az itt látható demó bemutatja a szoftver működését, illetve a működésének ellenőrzését.

Average Review Score:
★★★★★

You must log in and have started this képzés to submit a review.